Dagens handlingar

Fredag 23 december 2011

Så då är jag hemma igen, fixade ALLT som skulle fixas idag så jag är happy ^^


*Tandkräm (haha gör ett försök till vitare tänder ^^)
* Bommulsrondeller
*Tops
*Hårspray
* Makeup-remover
* Huvudvärkstabletter
*Omega-3 kapslar (testade ren fiskolja men typ spydde av det så kapslarna är mycket bätttre!)
*Olja för allt möjligt
*Ansiktscréme

Allt detta ska med på resan plus kittet från Emilia! :D

Imorgon har jag och syrran bestämt Inget Godis så därför gjorde jag iordning ett stort fruktfat som vi kan mumsa på! ;) Vi försöker ialla fall att äta liite nyttigt nu innan resan! :D

Fint eller hur? ^^

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0