Lil' lördag

1 februari 2012

Gud, redan februari och redan onsdag? Imorgon är det fan torsdag?! Vad tog den här veckan vägen?
Idag var en chill dag, slutade tidigare för sista lektionen vad inställd! Lycka ^^
Jag och bellsen tog bussen ner på stan och myste, jag köpte även en foundation, för jag ser orange ut i den jag har nu xD
Sedan spelade jag tennis vilket gick bra på backhand men mindre bra på forhand därför min handled är fortfarande fucked up, ennoying...

Imorgon ska det bli basketturnering så får se om jag kan spela, jag och bella har bestämt oss för att vara duktiga så vi tänkte ta en sväng förbi gymmet också :D

Jag lägger mig rätt sent och går upp vid 6 så jag sover inte särskilt mycket plus att jag måste släppa in min katt genom fönstret typ tre gånger varje natt, så det är inte alltid att jag är så glad på morgonen...
Inatt så somnade jag också rätt sent Men katten störde mig inte en enda gång Och jag sov 10min längre på morgonen och herregud vilken skillnad, så idag tänker jag försöka lägga mig i tid för en gångs skull ;)



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0